Estás en: > Inici > Home > Noticies

Turisme engega aquest estiu una sèrie de ‘visites misterioses’ per a analitzar i avaluar l’atenció en la Xarxa Tourist Info
24/07/2017

- L’objectiu és avaluar de forma independent l’atenció al turista de més de 150 oficines Tourist Info, amb els paràmetres d’hospitalitat i excel·lència

- Per a Colomer “qualsevol tipus d’iniciativa que ajude a reforçar la qualitat del servei que oferim al nostre visitant és fonamental”

(23/07/2017) L’objecte és avaluar de forma independent l’atenció al turista de més de 150 oficines Tourist Info, amb els paràmetres d’hospitalitat i excel·lència

Per a Colomer “qualsevol tipus d’iniciativa que ajude a reforçar la qualitat del servei que oferim al nostre visitant és fonamental”

LAgència Valenciana avaluarà aquest estiu 2017 l’atenció al turista presencial en més de 150 oficines Tourist Info de la Xarxa Tourist Info per mitjà de la tècnica de visites anònimes trucades mystery shopper, on es valora ‘in situ’ els termes de l’atenció al visitant i les instal·lacions de les oficines.

Aquest “client misteriós” s’encarrega d’avaluar una sèrie de paràmetres predeterminats de l’establiment i/o servei i de la persona que li atén, tals com la identificació del local, l’estat de les instal·lacions, la calidesa i qualitat de l’acolliment, la imatge de qui atén, la rapidesa, el temps dedicat o el coneixement del producte, entre uns altres. Actuen com a clients reals que realitzen una compra o consumeixen un servei i després lliuren un informe sobre com va ser la seua experiència.

Les més de 150 oficines participants rebran 3 avaluacions al llarg dels mesos d’estiu, de juliol a setembre, i a les tres oficines que reben major puntuació se’ls atorgarà un reconeixement públic per la seua bona gestió i atenció al turista.

Per al secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, “qualsevol tipus d’iniciativa que ajude a reforçar la qualitat del servei que oferim és fonamental”. En aquest sentit, cal destacar també que aquest projecte està vinculat amb una de les línies mestres de la política turística de la Comunitat Valenciana, que és promoure l’hospitalitat com a principi bàsic i marc de referència per a totes les seues actuacions en turisme, tal com assenyala el Codi Ètic Turisme Valencià.

En aquest sentit, Colomer ha subratllat que “l’hospitalitat és un valor essencial que ens caracteritza com a societat i que hem de reforçar per a traslladar nostra millor versió als qui es desplacen fins a la Comunitat per a conèixer-nos”. Per açò, “és clau donar el millor tracte possible en tot moment, i la Xarxa Tourist Info juga un paper clau a l’hora de prestar un servei proper i hospitalari al visitant”.

A més, ha volgut remarcar que “amb aquest projecte, no se cerca, en cap cas, penalitzar l’error, sinó motivar i participar de forma activa en la cerca de l’excel·lència en el servei que estem prestant”.

Xarxa Tourist Info Comunitat Valenciana

Cal tenir en compte que la Xarxa Tourist Info compta amb més de 200 oficines i prop de 20 punts d’informació turística per a donar servei a tot el territori de la Comunitat Valenciana. A més, en 2016 va atendre a prop de 2.300.000 persones en mostrador, per la qual cosa la seua proximitat al visitant i al territori les converteix en una potent eina de promoció de l’oferta turística local, comarcal i autonòmica.

Compartir

Twitter

Portals

Portal Turístico Telefon 112
© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana