Estás en: > Inici > Tramitació Online > Gestió representant

Acreditació representació

La Conselleria de Turisme permet l'Acreditació de Representació de Persones Físiques i Jurídiques

Les associacions a què se'ls haja reconegut la facultat de segellar preus dels seus associats, podran gestionar la seua comunicació a la Conselleria de Turisme, via telemàtica, a través del seu/s representant/és legal/és.Persones jurídiques

 Persones Jurídiques

    En el cas que vosté siga representant legal, apoderat o subapoderat d'una persona jurídica, podrà presentar per via telemàtica escrits, sol·licituds i comunicacions en nom de la mateixa.

1.- Dret de Representació.

    Les persones físiques amb capacitat d'obrar podran actuar com a representants de les persones jurídiques poderdants de les mateixes, davant de la Conselleria de Turisme.

    Si la persona física apoderada compta amb un certificat d'usuari emés per la Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana (firma digital) podrà realitzar la dita representació per via telemàtica davant de la Conselleria de Turisme. Per a això haurà de sol·licitar-se prèviament, en el cas que no conste la seua acreditació, la representació amb què es pretén actuar, en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

 

El representant, podrà:

  1. Tramitar telemàticament en nom de la persona jurídica des del catàleg de servicis telemàtics de la Conselleria de Turisme.
  2. Consultar en la seua bústia personalitzada els tràmits i de les notificacions telemàtiques que realitze l'Administració.
  3. Sol·licitar revocacions de representació en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

2.- Sol·licitud d'acreditació de representació de persones jurídiques.

    Si la persona física apoderada compta amb un certificat d'usuari emés per la Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana (firma digital), podrà realitzar la dita representació per via telemàtica davant de la Conselleria de Turisme. Per a això haurà de sol·licitar-se prèviament el registre de la representació amb què es pretén actuar, en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

2.1.- Tràmit de sol·licitud

   
1. El representant podrà descarregar la 'Sol·licitud d'Acreditació de Representació de Persona Jurídica' en format PDF (descarregar al final de la pàgina). O es dirigirà als Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística, on també podrà trobar el formulari de sol·licitud d'autorització de representació.

    2. Documentació a aportar:

  • Sol·licitud omplida
  • Fotocòpia de NIF o altres mitjans admesos en Dret
  • Fotocòpies compulsades dels Documents justificatius de la representació (enllaç al final de la pàgina)

    3. La documentació a aportar s'entregarà o es remetrà per correu, en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.


3.- Sol·licitud de revocació/renúncia de representació de Persona Jurídica.

    En qualsevol moment el representant podrà revocar/renunciar l'acreditació de representació d'una Persona Jurídica en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

3.1.- Tràmit de sol·licitud:

    1. El representant podrà descarregar la 'Sol·licitud de revocació/renúncia d'acreditació de representació de Persona Jurídica' en format PDF (descarregar al final de la pàgina) o es dirigirà els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística , on també podrà trobar el formulari.

    2. Documentació a aportar:

  • Sol·licitud omplida
  • Fotocòpia de NIF o altres mitjans admesos en Dret
  •  En el cas que el representant no estiga acreditat en la Conselleria de Turisme, fotocòpia compulsada dels Documents justificatius de la representació (enllaç al final de la pàgina)

    3. La documentació a aportar s'entregarà en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística, o es remetrà per correu.

 
Persones físiques
   
    Qualsevol persona física, amb capacitat d'obrar, que compte amb un certificat d'usuari emés per l'Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana (firma digital), pot presentar per via telemàtica escrits, sol·licituds i comunicacions en nom d'una altra persona física, com a tal o com a representant legal d'una persona física o jurídica.


1.- Dret de Representació.

 
   Les Persones Físiques amb capacitat d'obrar podran actuar com a representants d'altres Persones Físiques poderdants de les mateixes, davant de la Conselleria de Turisme.

    Si la persona física apoderada compta amb un certificat d'usuari emés per l'Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana (firma digital), podrà realitzar la dita representació per via telemàtica davant de la Conselleria de Turisme. Per a això haurà de sol·licitar-se prèviament l'acreditació de la representació amb què es pretén actuar, en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

    El representant d'una Persona Física, una vegada reconeguda, podrà:

       1. Tramitar telemàticament en nom de la persona física des del catàleg de servicis telemàtics de la Conselleria de Turisme.
       2. Consultar en la seua bústia personalitzada els tràmits i de les notificacions telemàtiques que realitze l'Administració.
       3. Sol·licitar revocacions de representació en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística.

2.- Sol·licitud d'autorització representació de Persona Física.

   
Si la persona física apoderada compta amb un certificat d'usuari emés per la Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana (firma digital), podrà realitzar la dita Representació per via Telemàtica davant de la Conselleria de Turisme.

2.1.- Tràmit de sol·licitud:

    1.  El Sol·licitant podrà descarregar la 'Sol·licitud de Registre d'acreditació de representació de Persona Física' en format PDF (descarregar al final de la pàgina) o es dirigirà als Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística. On també podrà trobar el formulari de sol·licitud.

    2. Documentació a aportar:

  • Sol·licitud omplida
  • Fotocòpia de NIF o altres mitjans admesos en Dret del titular o representat i el representant

    3. La documentació a aportar, s'entregarà en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística o es remetrà per correu.

 

3.- Revocació/renúncia d'autorització representació de Persona Física.

    En qualsevol moment es pot sol·licitar la revocació/renúncia d'una representació de Persona Física en els punts de Registre de Representants habilitats a este efecte o telemàticament des del seu domicili o treball.

3.1.- Tràmit de sol·licitud de revocació/renúncia:

   
1. El representat podrà descarregar la 'Sol·licitud de Revocació/renúncia d'acreditació representació de Persona Física' en format PDF (descarregar al final de la pàgina) o es dirigirà a un dels Servicis territorials de Turisme on també podrà trobar el formulari

    2. Documentació a aportar:

  • Sol·licitud omplida
  • Fotocòpia de NIF o altres mitjans admesos en Dret

    3. La documentació a aportar s'entregarà en els Servicis territorials de Turisme i Oficina d'Administració Turística, o es remetrà per correu.

Més informació

 

Servici d'Ordenació - Agència Valenciana del Turisme
Avda. Aragón, 30, 8ª - 46021 VALÈNCIA
e-mail: turismoenred@gva.es

 

Compartir

Twitter

Portals

Portal Turístico Telefon 112
© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana