Estás en: > Inici > Touristinfo

Enquesta Tourist Info

 

El turisme es constituïx en un dels sectors econòmics estratègics de la Comunitat Valenciana, representant un 12,6% del Producte Interior Brut i el 13,4% de l’ocupació (últim estudi realitzat Impactur 2011).
La Comunitat, d’acord amb les operacions estadístiques Frontur i Familitur elaborats per l’Institut d’Estudis Turístics, va rebre en 2012 més de 22 milions de turistes, dels quals 5,3 milions foren estrangers.
Així doncs, en el context econòmic actual, el turisme seguix mostrant-se com un sector dinàmic i solvent, la qual cosa fa necessari un coneixement profund de l’activitat que permeta una constant adequació a les exigències de la demanda i a les tendències en permanent evolució del mercat. Per a això, s’han de buscar noves fórmules i ferramentes capaces d’impulsar una oferta cada vegada més diversa, més diferenciada i de major qualitat.
Una d’estes ferramentes d’anàlisi és l’Enquesta Tourist Info que, des de l’Agència Valenciana del Turisme i en estreta col·laboració amb els municipis, contribuïx a l’aposta que mantenim per la millora en la qualitat de productes i servicis turístics i la busca de la plena satisfacció del turista que visita la Comunitat Valenciana.
En este sentit, l’Enquesta Tourist Info 2013 aporta dades sobre l’opinió del turista usuari dels servicis d’informació turística oferits pel conjunt d’oficines de la Xarxa Tourist Info, indicant dades no sols de la demanda i de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana, sinó també de les mateixes oficines.
La Xarxa Tourist Info, pel seu nivell de servici i cobertura al llarg de tot el territori de la Comunitat Valenciana, constituïx un element pròxim on confluïxen la informació sobre l’oferta i el client turístic, amb gran potencial com a sistema d’informació sobre els canvis en els hàbits i necessitats de la demanda.
Dins del procés iniciat per l’Agència Valenciana del Turisme en 2007 per a la progressiva implantació i certificació de Sistemes de Qualitat en les oficines de la Xarxa, esta Enquesta, que complix la quinzena edició, s’ha consolidat dins del Manual de Qualitat de la Xarxa Tourist Info com una de les principals ferramentes corporatives de gestió de l’excel·lència turística en les oficines i com un mitjà per a optimitzar la informació i el coneixement derivat de la labor diària de la Xarxa.

Compartir

Twitter

Portals

Portal Turístico Telefon 112
© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana