Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Som l’única Xarxa de Formació Turística a la Comunitat Valenciana.
Ens dediquem a la formació per a l’ocupació i el desenvolupament turístic des de fa més de 25 anys, així que el nostre objectiu diari és, únicament, ajudar-te a aconseguir els teus objectius professionals i oferir-te la millor formació, 100 % subvencionada per fons públics de la Generalitat Valenciana i del Fons Social Europeu.

Tant si estàs treballant en el sector turístic i el que vols és ampliar coneixements i millorar el teu currículum, com si estàs desocupat o desocupada i apostes per la formació com a factor clau per a accedir a un lloc de treball en el sector turístic, estàs en el lloc correcte.

Fins al moment, hem format més de 500.000 persones (autònomes, treballadores i aturades), hem impartit més de 20.000 actuacions formatives. A més, comptem amb el catàleg més ampli de formació presencial i en línia.

La formació gratuïta és una gran oportunitat que t’ofereix la Xarxa CdT, i una aposta que fa Turisme Comunitat Valenciana per a oferir els millors professionals al sector turístic.
Tota la formació que oferim és gratis, ja que és finançada per la Generalitat Valenciana i el Fons Social Europeu.

Per això, per a accedir a aquest tipus de formació, les entitats que la financen estableixen una sèrie de requisits d’accés en funció de diversos criteris que cal complir sí o sí a l’inici del curs, com és el cas del Fons Social Europeu i LABORA que és l’entitat certificadora dels certificats de professionalitat. En cas de no complir aquests requisits d’accés, no et podrem incloure com a participant en el curs.

En cas de no poder realitzar la inscripció a un curs, segueix les indicacions següents per obtindre o recuperar la teua contrasenya.

  1. Si no t’has registrat mai: quan cliques en “Zona privada”, t’apareixerà, a la part inferior, “No tens un compte encara?” En aquest moment, s’accedeix a un formulari que hauràs d’emplenar per a realitzar la inscripció.
  2. Si ja t’has registrat alguna vegada: t’apareixerà una nova finestra on et sol·licitarà el teu correu electrònic i el DNI/NIE amb lletra en majúscula (sense espais ni guions) i la contrasenya.

En cas de no recordar la contrasenya, hauràs de clicar en “Vaig oblidar la meua contrasenya”. En aquest moment rebràs un correu electrònic amb la nova contrasenya en l’adreça de correu electrònic que vas facilitar la primera vegada que et vas inscriure. Copia aquesta contrasenya en el camp Contrasenya i clica Enviar. Accedeix a les teues dades. Podràs modificar la contrasenya per una altra més fàcil i que recordes.

* En cas de no rebre el correu electrònic has de:
– Revisar la carpeta de correu brossa.
Si continues sense poder realitzar la inscripció al curs en el qual estàs interessat o interessada, no dubtes a posar-te en contacte amb el nostre equip i solucionarem el problema al més prompte possible.

Les claus per a l’accés al CdT e-formació no són les mateixes que per a l’accés a la zona privada de la web, per la qual cosa caldrà donar-se d’alta de manera independent.
Si vols tindre el mateix usuari i la mateixa clau d’accés, els podràs canviar en la fitxa d’usuari “el meu compte – dades personals”, tant dins del Campus virtual com dins de la pàgina web.

Si tens problemes amb la configuració del teu ordinador o navegador, per favor, consulta l’apartat d’ajuda de la pàgina, si malgrat això encara no et funciona, posa’t en contacte amb el nostre equip i solucionarem el problema al més prompte possible.

Qualsevol persona resident o que treballe en una empresa situada a la Comunitat Valenciana, major de 16 anys, amb DNI (document nacional d’identitat) o NIE (número d’identitat per a estrangers). A més, ha d’estar en actiu en el sector turístic i estar empadronada a la Comunitat Valenciana, o bé treballar en una empresa del sector turístic o ser autònoma del sector turístic, amb domicili a la Comunitat Valenciana, o estar donada d’alta com a persona demandant d’ocupació, tant per a personal treballador desocupat com per a persones en actiu que volen millorar la seua ocupació en LABORA, Servei Valencià d’Ocupació i Formació.

Has de tindre en compte que inscriure’s a un curs no significa que hi estigues admés o admesa, depén dels criteris de selecció.
Tant si ha sigut admés o admesa al curs, o no, es podrà consultar en la zona privada d’aquesta web, abans de l’inici del curs. A més, s’enviarà notificació electrònica a les persones admeses, la qual cosa haurà de ser comprovada per la persona interessada.

Es tracta d’un examen tipus test, que es desenvolupa sobre la base del nivell de formació que es demana per a poder accedir al curs, si els criteris de selecció així ho requereixen.
Si l’acció formativa es tracta d’idiomes, es farà una prova de nivell.
Així mateix, en funció de les característiques de l’acció i del nombre de participants que hi haja, et podrem convocar a una entrevista personal. Se’t faran unes preguntes baremades, per a saber la teua disponibilitat, expectatives i actitud.
Tin en compte que aquesta prova serveix per a poder seleccionar l’alumnat i crear grups homogenis, en aquelles actuacions formatives que la demanda supera l’oferta.

Quan estigues admés o admesa, et podràs descarregar tot el material del curs des de “la meua zona privada” en format PDF. D’aquesta manera, podràs revisar els conceptes clau abans del curs o més tard i et serviran de referència.

Les persones que realitzen accions de formació seran avaluades en termes d’apte/no apte durant el curs o en finalitzar aquest, i tindran dret a obtindre un diploma si superen l’assistència obligatòria a classe. En el cas d’avaluació, es realitzarà una prova de caràcter teoricopràctic i caldrà tindre una puntuació mínima de 5 per a ser apte.

Quan les faltes d’assistència, justificades i no justificades d’un alumne o d’una alumna, superen el 25 % de la duració del curs, mòdul o unitats formatives, perdrà el dret a rebre el diploma acreditatiu.

En la modalitat en línia, l’avaluació es realitzarà mitjançant l’anàlisi de les activitats i els treballs presentats en la plataforma, així com la participació en les eines de comunicació que s’establisquen, i el temps de connexió.

Si la persona interessada ho sol·licita, se li farà el lliurament d’un certificat d’assistència d’hores, mitjançant l’enviament d’una sol·licitud general d’iniciació i tramitació telemàtica de procediments de Turisme Comunitat Valenciana. (https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=19786)

Pots descarregar els diplomes des de la zona privada, en la web, o a través de l’aplicació mòbil de la Xarxa CdT, seguint aquests senzills passos:

  1. El primer que cal fer abans de poder descarregar el diploma és realitzar l’enquesta, el sistema t’ho indica.
    Des de la Xarxa CdT promovem la qualitat de la formació i duem a terme un seguiment i avaluació de les accions formatives en el seu àmbit de competència, a fi d’assegurar-ne l’eficàcia i l’adequació permanent a les necessitats del mercat de treball.
  2. A més, necessitem recaptar de l’alumnat una sèrie d’indicadors per al Fons Social Europeu.

  3. Una vegada realitzada l’enquesta ja et pots descarregar el diploma. Es genera com un document electrònic, a més de tota la informació identificativa de l’alumne o l’alumna de l’acció formativa cursada, i s’incorpora un codi segur de verificació (CSV), a través del qual és possible descarregar el document signat digitalment.